Ryggpass

Tänkte dela med mig av ännu ett träningspass som jag har fått av fina Linnea! Jag har tre fasta träningspass (ben/rumpa, axlar/mage och rygg) som jag växlar lite emellan beroende på vad jag känner för (och var jag har träningsvärk 😉 ). Idag är det söndag och på dagens schema står rygg och intervaller på cykel.

Uppvärmning 10-15 minuter på crosstrainer/roddmaskin

Latsdrag 5×10

Ryggrodd 5×10

Straigt arm pulldown 5×10

Högrodd 3×20

Face pulls med rep på kabelmaskin 5×10

Lateral raises 5×10

Ryggresningar 5×10

30 minuter intervaller 

Igår körde jag och Sofia ben och det känns idag, vill jag lova. Jag ska ju på kurs även idag mellan 9-18 och det är världens jobbigaste trappor upp till kurssalen, så det blir väl ett bra sätt att få bort träningsvärk om inte annat 😉 Det bästa för att få bort träningsvärk är ju trots allt att röra på sig 🙂

Skärmavbild 2015-03-14 kl. 22.51.15

Mellan seten måste man ha roligt! 

Skärmavbild 2015-03-14 kl. 22.51.27

Supernöjd tjej efter gårdagens benpass då jag drog upp PB i marklyft!

En reaktion på “Ryggpass

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *